30 Mart 2010 Salı

... eat me home cookies!

hayalimdeki evi çok güzel oluşturuyorum. kesip yapıştırıyorum. elimdekilere bakarsak farklı on ev çıkar herhalde. gerçekte olurlar mı onu bilemiyorum tabi. ama evim nasıl olursa olsun yapmak istediğim iki şey var. biri yatak odamın tavanını gökyüzü şeklinde yapmak istiyorum. hatta küçük ışıklarla gerçek yıldız takımlarını falan yapıcam. o derece. bildiğin gökyüzü işte. hani bir yaz gecesi kumsalda yatıp, denizi dinlerken izlediğin o sonsuz yer. ben orayı çok seviyorum ve her gün görmek istiyorum. hepsi bu. bi de başka bi hayalim vardı bununla ilgili. çatı katında bir evim olursa eğer yattığım yerden tavana pencere açmak istiyordum ama istanbul'da bunun pek de bi anlamı olmayacak gibi. yıldızları bile göremiyoruz buralardan. ikinci hayalim için de sevdiğim insanla olmam gerek. yoksa pek bi anlamı olmaz, şimdi de olmuyor zaten...

hayal aleminde yaşamak pek güzel.

bi de bu aralar bizim evin mutfağının kocaman boş duvarını bi şekilde doldurmak istiyorum, nasıl yapsam bilemedim. resim mi çizip assam, direkt üzerine bi şeyler mi çizsem, ya da küçük küçük çerveler mi yapsam falan. teyzemle bir şeyler yaratabiliriz belki, onunla konuşmak lazım. bizimkiler beğenir mi bilemiyorum tabi ama nedense baya aklıma takıldı bu aralar. sonuçta yıllardır orası bomboş, neden şimdi bilemedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara