3 Kasım 2010 Çarşamba

... anestezik rüyalar 2!




beyaz bir salon. yerler, tavan ve duvarlar. her yer bembeyaz. salona çıkan bir kaç kapı var. kapıların arkasında ne var bilmiyorum. ama bir tanesi sanırım bir balkona ya da terasa çıkıyor, çünkü kapılar camdan ve sürgülü. 


karşımda iki arkadaşım var. salonda başka da kimse yok. hayır, bir de yerleri silen bir görevli var. iki arkadaşım da birer beyaz doktor gömleği giymiş. sanırım bir araştırma merkezindeyiz, emin değilim. bende de var. bir şeylerden bahsediyoruz. 


sonra yere bir şey düşüyor ve kırılıyor. o yöne doğru bakıyorum. birisi bir şey düşürmüş. ben o yöne bakınca arkadaşlarım bana kızıyorlar. hep böyle yapıyorsun, istersen onunla git diyorlar. o şeyi düşüreni beğenmişim de o yüzden bakmışım izlenimi oluşuyor. ben de sadece sese doğru baktığımı söylüyorum. 


sonra bir bombadan bahsedilmeye başlanıyor ve sanırım bomba bir ışık bombası. benim emrimde olan bir bomba. ve bu patlamadan biraz önce patlayacağı anlaşılıyor ve ben şok bir ifade ile böyle bir emir vermediğimi söyleyerek arkadaşlarıma bakıyorum. o anda üçümüzün de suratında şok ifadesi oluyor ve bomba patlıyor. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara