13 Kasım 2010 Cumartesi

... i'll be seeing you!


geçen gece uyuyamadım. kalktım yataktan ve bilgisayarın başına gittim. çok fazla fotoğraf silmiştim. hiç kıymadan. çat çat çat! sadece bir kaç ve özellikle bıraktığım iki tane fotoğraf vardı. önemli iki fotoğraf. bu iki fotoğraf 2005 yılından kalma. inanılır gibi değil. bunun üzerine her ne kadar diğer fotoğrafları sildiğimi bilsem de aramaya başladım. her seneye bir fotoğraf aradım. 
2005
2006
2007
2008
2009
2010
zor oldu ama buldum. her seneye, her birlikteliğe, her arkadaşlığa birer fotoğraf vardı. ve değişimler. 
ona hep 2005'teki o iki fotoğrafı vermek istemiştim. onda yoktu. çoğu zaman gösterdiğimde utanıyordu bile. belki de benim baktığım gibi bakmıyor, hissetmiyor, düşünmüyordu. bilmiyorum. 
hayatıma girip de çıkartamadığım. ne olursa olsun yanında olmaya söz verdiğim. toparlansın, mutlu olsun, kendine iyi baksın, sorumluluklarının farkına varsın, sarsılıp kendine gelsin, büyüsün istediğim. 
belki bir gün fotoğrafları derleyip yazı yazarım ve ona veririm diye hayal etmiştim. ama sanırım yapmayacağım bunu. ikimiz için de haksızlıktan başka bir şey olmaz bu. 
evet belki de yine kendi kafamda bir şeyler düşünüp yaratıyorum :)


o değil de 2011'de de bir fotoğraf çektirmemiz gerekecek :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara