13 Şubat 2010 Cumartesi

... minding my own business for a change!

uzun zamandan beri gerçekten kendimi bu kadar iyi ve rahat hissetmiyordum. kafam rahat, içim rahat. bazı şeyler yoluna giriyor. 
hep hiç bir şey yapmıyormuşum gibi hissederdim. o zamanlarda bana destek olan biri vardı. bana yaptığım her şeyin aslında hedeflediğim amaca ulaşmakta birer adım olduğunu ve aslında çok şey yaptığımı söylemişti. 
o zamanlar bir süreliğine beni ikna etmişti ama şimdi bakıyorum, o kadar haklıymış ki... 
daha elimde bir şey yok ama yine de bir şeyler olacak. inancı bile yeterli sanırım. acele etmeye gerek yok. can sıkmaya gerek yok. birşeyler bir şekilde oluyor. yoluna giriyor. 
bazı şeylere inancım çok güçlü olmasa da herkes için bir planın olduğuna inanıyorum sanırım, bilmiyorum. görücez...

ha bi de :


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara