27 Şubat 2010 Cumartesi

... yaktın beni ceu!

bana telefonla oral exam yapmayı teklif eden sevgili eva,

sana buradan sesleniyorum. belki görürsün, merak eder, okumak istersin. ama kusura bakma tercümesini de yapamam. zaten senin için çok şey yaptım. kağıtlar yolladım, başvuru yaptım. budapeşte çok güzel bir yer dedim, geleyim göreyim dedim, size para kazandırayım dedim. yok ama sen bunu kabul etmedin. bilgi birikimin bu yaz okulu için yeterli değil dedin. pekala eva, o zaman sana bir soru. ben avrupa birliği hakkında muhteşem bir bilgi birikimine sahip olsam, neden sana geleyim, o kadar yol katedeyim, o kadar para harciyim? hadi eva cevap ver canım. 

aslında sana kızmıyorum, ben bu sisteme kızıyorum. sen de bir emir kulusun sonuçta. sana kalsa direkt gelirdim ben değil mi? bence biz seninle birbirimizi çok sevicez, çok iyi anlaşıcaz. ama marie-pierre'le ne kadar anlaşabilicez onu bilemiyorum. hem ne biçim bi isim o? 

neyse sen benim derdimi anladın. muhtemelen ben bu sınav olayını kabul edicem ama yine de siz bilirsiniz, bence tekrar bi düşünün. 

söyle bunları marie'ciğime o da bilsin. 

herkese selamlar
öptüm kendine iyi bak bye

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara