17 Şubat 2010 Çarşamba

... kaybolan değerler!


1. evlenmeden önce regl olmuyordum. doktora gittim. doktor bana evlendikten sonra regl olacağımı söyledi. ben de bunu nişanlıma söyledim, bunu biliyordu. evlendikten sonra doktora tekrar gittim ve bana rahimimin olmadığını söyledi. çocuğumuz olmayacağı için kocamın ailesi bizi ayırdı. 

2. ben o zamanlar eniştemle birlikte çalışıyordum. olga da işyerinin temizlik ve yemek işlerinden sorumluydu. eniştem, olga ve ben bazı geceler işyerinde geç saate kadar kalıp rakı içerdik. ablama bunu söylemedim, enişteme de herhangi bir tepkide bulunmadım çünkü eniştem bana iş verdi, onun sayesinde meslek sahibi oldum. çocukların psikolojileri bozulsun istemedim.

3. olga'nın ev kirasını ödedik çünkü bir zamanlar bizim işlerimiz kötüye gidiyordu, borçlarımız vardı. olga da bize borç para verdi, biz de evinin kirası adı altında borcumuzu ödedik, biz iyi insanlarız.

4. olga türk olmasa da çok iyi bir insandır, çok yardım severdir.

5. biz karadenizliyiz, biz ailecek çok asabiyiz, çok yüksek sesli konuşuruz bizim normal halimiz budur.

6. beni evden attı, ben kızımla beraber başbaşa kaldım. kendisi de benim üzerime kayıtlı olan evde iki oğlumla beraber yaşıyor. beni öldürmekle tehdit etti. eğer bunları söylersem de beni denize atacağını söyledi.

7. annesi kızına sevgili bulmuş, onunla tanışmışlar. bizim ailemizde bunlar yanlış şeylerdir. uyardım beni umursamadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara