1 Mayıs 2010 Cumartesi

... everthing is illuminated!

son zamanlarda sürekli bir geçmişe takılıp kalma huyu oluşmuştu. bu ruh halinden yorulduğumu fark ettiğimde ve beynimin artık rahatsız olmaya başladığı noktada bırakmaya karar verdim. değiştiremeyeceğim bir geçmişle uğraşmanın bir anlamı yok. insanlara iyi davranmaktan da sıkıldım. kimseyi sevmek zorunda olmadığını fark ediyorum. ama bu o kadar garip bir şey ki fark edebilmiş olmak yeterli olmuyor. farkındayım bunun ama öyle davranamıyorum. anlatırken bile sıkıldım.
kısaca artık geçmişle hesaplaşmayı ve kavga etmeyi bırakıyorum. isterse o kazansın, umrumda değil. zaten ben iyileştim bile... :) 

güzel şeyler olmaya başladı. en azından şimdilik öyle gözüküyor...



ama sıktım pis kanı
akıttım yaramdan
iyileşmeye yaladım geçmişti sanki


şimdi fark ettim de,
en güzel Holden ifade etmiş.


 















evet nedeni bu olsa gerek....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara