5 Mayıs 2010 Çarşamba

... yetersiz hissetmek!

genel bir tanım var elimde, bir de olay. 
tanıma göre olay bir suç. 
benim de bu olaydan yola çıkarak, tanımın istisnasını ve somut olayını bulmam gerekiyor. neredeyse olmayan bir şey arıyorum yani. 
bunun farkındayım ama yine de canım sıkılıyor, bulamıyorum. savunmayı bir istisna üzerinden hazırlayacağımız düşünülürse bulunması gereken bir şey. bulduğum şeyler var ama onlar da birebir aynı olaylar değil. 
sonuçta bu canımı sıkıyor ve kendimi yetersiz hissetmeme neden oluyor. sanki benden başkası gelip bulabilecekmiş gibi. aslında bulduğum çok bilgi, belge ve görüş var. yine de asıl istenilen değil.

bir de başka bir durum var.
malesef bunu ancak içindeyken anlayabiliyorsun sanırım.
trafik kazasında ölen bir insanın tarafındayken, şimdi trafik kazasında insan yaralayan birinin tarafındayım. onun savunulması için araştırma yapıyorum.
herkesin kendini savunma hakkı vardır derken gerçekten duyguları arka plana itmek gerekiyor. o insanı savunurken onun yapmış olduğu hareketi tasvip etmiyorsun aslında. sadece kendisini savunmasına yardım ediyorsun, boşlukları bulup, onları dolduruyorsun. 
en azından şimdilik gördüğüm bu. 

biraz kafam karışık ama düşünmeye halim de yok...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara