18 Mayıs 2010 Salı

... şapşalsonik!

ya hakkaten çok ilginç 
aslında çok da değil
bilemedim bak şimdi

son zamanlarda bu iki kere başıma geldi
ilk olarak uzun süre birini düşündüm
hatta yazılar bile yazdım buraya
sonra bir gün bana gecenin köründe mesaj attı
hiç olmayacak bir zamanda
hiç de beklemediğim bir anda
hani gerçekten irtibat kurmamızın çok uzak bir ihtimal olduğu bir zamanda oldu bu.

neyse ikinci olarak da bir başkasını bu son zamanlarda düşünüyorum
hatta daha bugün yazı yazdım kendi kendime
ne kadar uzak olduğumuza dair
sonra facebook'ta benim arkadaşım olan herkese bir parti daveti yolladığını gördüm
hatta bozuldum
neden bana yollamamamış diye
herhalde yanlış anlayacağımı düşündü diye

sonra saatler geçti
ve bana bir davet geldi
ve ben yine inanamadım 
üstüne üstlük heyecanlandım da
geçenlerde karşılaşmıştık 
heyecanlı bir andı benim için 
ama eskisi gibi bakmamıştık birbirimize

gidemeyeceğim ve aslında herkese yollanan bir davet içindi bu yazdıklarım
işte bu kadar da şapşal bir insanım ben

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara