24 Mayıs 2010 Pazartesi

... sem hikayeleri 3!

en arka koltukta oturuyordum. salon o kadar soğuktu ki yanımdaki arkadaşıma sarılasım geliyordu. 
kollarımı vücuduma sarmıştım. donuyordum. vücudumu koltuğa ne kadar yayarsam o kadar ısınırmışım gibi içine gömüldüm. gözlerimi kapadım. aslında yazmak istiyordum ama ellerim kalem tutmayacak diye korkuyordum. bir de yanımdakinin yazdıklarımı okumasından. 
kulağımda bir şarkı çalıyordu, ne olduğu önemli değil. sadece sakin ve huzur vericiydi. düşünmek istediğim, kafamda belirli bir şekle sokmak istediğim düşünceler vardı. ellerime bakıyordum. gülümsüyordum. müziğe ve hayallere kendimi vermeye karar verdiğimde gözümün önüne tek bir sahne geldi. 
arkadaşlarımızla deniz kıyısında, hatta boğaza karşı bir konserdeydik. yanımızdaki iki sevgili birbirlerine sarılarak müziğin ve boğaz manzarasının tadını çıkarırken, biz müzip bir şekilde gülüyorduk. yan yana durup birbirimize bakmadan gülümsüyorduk. çünkü kimsenin o anda göremediği, bilemediği bir şey oluyordu...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara