5 Ocak 2011 Çarşamba

... aman doktor!

aman doktor son yazısında o kadar güzel anlatmış ki. 

ben artık umursamıyorum bazı şeyleri. nötr, duygusuz oldum. bazen kırkınlıklarıyla savaşırken buluyorum kendimi ama sonra geçiyor. yapabileceğim pek bir şey yok. 

bazen aman doktor'un dediği gibi oluyor işte. 

ama bazen de sadece kendi tarafımızdan baktığımızı düşünüyorum. karşı tarafın da aklından neler geçiyor acaba. binbir türlü şey. o da belki bizden şikayetçi. kimse masum değil. tabi öyle olduklarını düşünenler de var, yok değil. neyse. 

hiç özelimiz kalmadı di mi aman doktor? buraya istediklerimizi açık açık yazamıyoruz artık. ben mesela şu anda sayfalarca yazı yazmak istiyorum ama yazamıyorum. sırf kalp kırmak istemediğim için, sırf olayın diğer tarafından bakabilmiş olmayı unutmamak için. gerek yok be bunlara. hayat sana bunları öğretiyor bir süre sonra.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara