7 Şubat 2011 Pazartesi

... f&z!

bu hafta harç yatırmam gerekiyormuş. nasıl zor geliyor anlatamam. dersler de başlayacak 1-2 haftaya. onlar da zor geliyor. benim ciddi bir motivasyona ihtiyacım var. aslında benim tatile de ihtiyacım var. o arada baro tezini de vermem gerekiyor. uğraş dur. ne için? ne olacak? hiçbir şey olmayacakmış gibime geliyor. neden diye sorup duruyorum. sıkılıyorum. benim çok ciddi bir şekilde kafamı dinleyip karar vermem gerekiyor. akışına bırakmakla olmuyormuş sanırım.

son zamanlarda sürekli aynı insanı rüyamda görüyorum. tanımadığım ama bildiğim ve hep düşündüğüm biri bu. muhtemelen de doğru düzgün tanışamayacağım ve bir daha da göremeyeceğim biri. böyle olunca onu rüyamda yanımda görmek çok garip geliyor.

çok yorgunum. hep yorgunum. bir şey lazım. bir şey...



I'm sick of just liking people. I wish to God I could meet somebody I could respect...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara