28 Şubat 2011 Pazartesi

... şiir!
 
bir arkadaşımın ödevi için çektiği fotoğraflardan bir şiir yazmam gerekiyordu. onu buldum.

güçlü değil geçmişin karşısında adam,
kadının yorgunluğu
tanrınınki gibi, uzak bir sonsuzluktan bakar gibi, yaşlı hayatının yansıması
gücünün değil geçmişinin gölgesinde bırakıyor insanı,
insanın yorgunluğu, benim gibi,
ben ve sen gibi, yorgun biz gibi,
nefretin içinde yüzerken, su gibi narin teninde
umudum güçleniyor ama geçmiş hep orada, hep yeni, acılarım batıyor batıyor batıyor,
senin kadınlığın karşısında, benim adamlığım adam değilken,
tanrılaştırdığım vücudunun içinde değilim, insanlığın
tanrınınki gibi yorgun, tanrınınki gibi iyi sanki,
ölümden değil hayattan korkuyorum, hayat kötü bir hayal gibi gözümü her açtığımda karşımda,
orada beni bekleyen sırlarım değil sonsuzluğum, sonsuzluğum benim gibi kocaman bir yalandan ibaret,
ölümüm bağlı ve güçlü, çekiyor içine doğru,
aşkım yaşlı,
ben güçlü ama narinmişim gibi gözlerine bakıyorum,
suyun içinde, narin teninde yüzüyorum,
tanrıya ulaşıyorum, narin teninde
senliğin içinde, narinliğinde, geçmişin gölgesinde...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara