7 Şubat 2011 Pazartesi

... not!

yılbaşında ofisteki patron avukatlardan biri hepimize kupa hediye etmişti. kupanın yanında da bir not vardı. şimdi masamın kenarında tam karşımda duruyor.

"geleceğe umutla bakmanızı sağlayacak mutlu ve esenlik dolu bir yıl dilerim..."

baya umutla bakıyorum geleceğe, öyle böyle değil.

notu her gördüğümde sinirlerim bozuluyor. ya bende bir sorun var ya da... ya dası yok ya. bir sorun var. en azında bana öyle geliyor. göremiyorum ne görmem gerekiyorsa.

dün etiler starbucks'ta arkadaşlarımla otururken konuşmamıza levent diye biri dahil oldu. iki tane kocaman köpeği ile yanımızdaki masaya oturmuştu. köpeklere ilgimizi fark edince hemen bizimle konuşmaya başladı. sonra da bizim kendi aramızdaki konuşmaya dahil oldu. ilk başta saçmalayacak diye düşündük ama çok düzgün ve mantıklı şeyler söyleyince bizim de ilgimizi çekti. konumuzla ilgili olarak söylediği şey büyüklerin bizim hayatta nerede olduğumuzu, nasıl olduğumuzu bizden daha kolay görebildikleriydi. belki de doğruydu. belki de gerçekten herşey bir şekilde anlam kazanmaya başlayacak ama biz daha bunu göremiyoruz. onlar görebiliyorlar ama biz içinde olduğumuz için göremiyoruz. bunu geçenlerde patron da söyledi bana. yaptığın herşeyin karşılığını göreceksin, hiçbir şey boşa gitmeyecek demişti. ben de çok ilgilenmemiştim.

neyse sonuç olarak bir parça da olsa ümidim var ama çok değil, az.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bu Blogda Ara